星期四, 2月 03, 2005

我返來啦

真係嚇死,原來我有o向Blogger開Account,唔鬼記得添。

咁o岩我o向人地個Blog留言,咁o岩Blog主又用Blogger,咁o岩我又以為我有Account,咁o岩又俾我撞中o左Password,Yeah!

不過我應該唔會o向度Blogging呀,去我自己個Domain,又興趣的話不妨去睇睇啦

http://www.xexex.com.hk/blog

3 Comments:

At 5:19 上午, Blogger sidekick said...

撞鬼你!咁都得?
你從未在我BLOG 留過URL, 終於見到栗子度有LINK,再原來另有一窟!嘩!!!

 
At 4:05 下午, Blogger 在掛住你的人!!^^ said...

thanks for ur support then..^^..
i hope everything will turn out to be fine la..
how are u doing ah..long time not seeing ur update la..(actually haven't gone so long..)..lol

 
At 2:30 上午, Blogger chi said...

Hi,

我是布吉遇過你那個chi呀,有冇email聯絡你呀?我的是wterence@netvigator.com
點解你個blog兩年都唔update既?

 

發佈留言

<< Home